Els dispositius mòbils han irromput al mercat el 2013 amb més força que mai i s'estima que una empresa situada a qualsevol ciutat del Vallès pot a hores d'ara posar en marxa una estratègia per incrementar les vendes fins a un 20% per campanya de màrqueting fent ús d'aquests dispositus. Aproximadament ja hi ha 5,9 bilions d'usuaris de smartphones i altres dispositius mòbils a tot el món, una xifra que representa el 87% de la població mundial. La web mòbil també mou xifres a tenir en compte. Al voltant de 1,5 bilions d'usuaris utilitzen la web mòbil a tot el món i Espanya no es queda enrere. És un dels països amb més penetració de smartphones i les estratègies per captar usuaris a través del web mòbil no deixen de créixer. "La web mòbil és prioritària per les empreses perquè aproximadament un 70% dels usuaris estan més disposats a comprar productes i serveis quan visiten webs optimitzades per mòbil" , afirma Sílvia Guinart, CEO de l'empresa de comunicació
Guinart Group. “Les companyies ja en són conscients però no solament les de fora sinó que les empreses del Vallès Occidental, una zona rica en teixit empresarial, estan implementant cada vegada més estratègies per ser empreses mòbils”. En aquest sentit, l'
Institut d'Estadística de Catalunya (idescat) proporciona dades sobre l'ús de les TIC i del comerç electrònic a les empreses a nivell de tot Catalunya.
Aquest any es preveu que el màrqueting mòbil creixi a Espanya al voltant d'un 65%, un 20% més que el 2012 i que s'arribi a un volum total de 152 milions d'euros. "Aproximadament 7 de cada 10 empreses que tenen presència en dispositius mòbils incrementen la seva activitat i vendes. Això fa que el màrqueting mòbil sigui pràcticament imprescindible " diu Guinart. Les tablets són cada cop més essencials en les estratègies de màrqueting mòbil. Més d'un 14% dels europeus té tablet i si ens referim a la franja d'edat d'entre 18 a 24 anys, aquest percentatge s'incrementa fins a arribar al 25%. Els smartphones, tablets i altres dispositius mòbils són un fenomen en constant creixement a Espanya i a la resta del món. Totes aquestes xifres subratllen encara més els beneficis potencials de planificar i posar en marxa estratègies mòbils adaptades a les necessitats dels consumidors i les noves tendències.
|
Smartphone / GENCAT.CAT |
+info:
http://www.idescat.cat/cat/economia/ecormesd.html
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada