divendres, 14 de febrer del 2014

Mercado Provenzal ofereix cervesa 'low cost' a Barcelona

La cadena de cerveseries Mercado Provenzal va inaugurar ahir el seu primer local a Barcelona, el qual també representa el primer de la marca a Catalunya. Aquesta empresa, que funciona amb un règim de franquícies, defineix el seu producte com un 'low cost' real i de qualitat cada dia de l'any, cosa que la convertiria en la cerveseria més econòmica del país. La primera obertura a Catalunya ha tingut lloc ahir a la tarda a Barcelona, concretament al Carrer Rocafort 156, cantonada amb l'Avinguda de Roma. Es tracta d’un local integrat en una zona de pas, propera a l’Estació de Barcelona Sants i diverses facultats universitàries al districte de l'Eixample. Amb 150 metres quadrats, un aforament per a 100 persones i llicència per a 20 taules a la terrassa, Mercado Provenzal té la intenció d'aterrar a la ciutat comtal amb un model de negoci innovador en el sector de l'hostaleria, que resulta molt atractiu pels estudiants, els joves i les famílies al complet.  Els primer franquiciats a Barcelona són un grup d'empresaris emprenedors que ja tenen en propietat dues franquícies més a Sevilla, on es va originar la filosofia de Mercado Provenzal fa poc menys d'un any. El seu local originarà cinc llocs de treball i també servirà com a centre de formació de cara a pròximes obertures.


Gerra de cervesa / GENCAT.CAT
Després d'obrir més de 30 locals arreu de l'Estat en menys d'un any de vida, i de tenir 34 obertures més signades per aquest any 2014, Mercado Provenzal irromp així a Catalunya amb seva consigna principal: 'Grans moments a preus justos' i un model de negoci basat en la finalitat d'oferir productes de qualitat a uns preus baixos respecte de la resta de la competència: per exemple s'ofereixen la canya a 0,40 euros (la més barata del país), esmorzars complets per 1,50 euros, "montaos" des de 0,50 euros o copes a 3,30 euros, així com una petita inversió inicial per al franquiciat (50.000 euros més IVA per obrir un local). En aquest sentit, l'objectiu de la marca és, segons expliquen fonts de la pròpia empresa, recuperar els valors tradicionals de generacions precedents, quan s'aconseguia la rendibilitat sense tenir la necessitat d'endeutar-se considerablement per tal de poder obrir un negoci. La marca ha traçat un pla d'expansió a Catalunya durant el 2014 amb l'objectiu d'afavorir la creació de llocs de feina i al mateix temps oferir a la població uns preus que concordin amb el seu nivell adquisitiu. De fet, el pròxim 26 de febrer està prevista la segona obertura, en aquest cas a la ciutat de Lleida. Mercado Provenzal realitza també una gran aposta per tal d'integrar-se a Catalunya, no només amb el seu pla d'expansió, sinó amb les nombroses accions socials i esdeveniments culturals, universitaris i esportius que ja prepara el seu Departament de Responsabilitat Social Corporativa. Amb aproximadament un any de vida aquesta iniciativa empresarial ha creat més de 250 llocs de treball directes i uns 1.000 d’indirectes. A més, Mercado Provenzal ha rebut el Premi Nacional a la Millor Franquícia d'Hostaleria del 2013.

+info: http://www.mercadoprovenzal.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada