Pel que fa a les al·legacions de l'AVG, es mostren partidaris de l'Alternativa 1 i l'Escenari A, tot demanant diligència, eficiència i rendibilitat social, alhora que demanen una solució per al tall del pas soterrat de vianants entre els Carrers de Cèsar Torres i Júpiter, el qual consideren que, en una primera fase, pot mantenir-se obert en una priimera fase i, en una segona fase, amb un traçat simètric; també demanen una altra geometria que no generi nous pendents forts a l'àrea dels Carrers Playà i Lawton; i finalment que es pugui desplaçar la sortida d'emergència prevista al Carrer Lawton. En relació a les al·legacions d'ICV, també s'escull l'Escenari A de l'Alternativa 1, i es recalca la demora de pràcticament quatre anys en la publicació de l'Estudi des que GISA va adjudicar a Tec-Cuatro, S.A. la seva redacció, i considera oportú que hi hagués una explicació en aquest sentit; a més, es destaca que que GISA ja va redactar l'any 2010 un primer informe que no consta en la documentació sotmesa a informació pública, la qual cosa limita l'accés a dades rellevants; ICV també demana la creacó d'una Comissió Cívica amb representants del veïnat i associacions de Sabadell per tal de poder participar en el seguiment d'aquest projecte. ES considera a les seves al·legacions que totes dues alternatives considerades al l'Estudi són cares i tècnicament poc adequades perquè plantegen uns pendents molt significatius i sobtats; en aquest sentit reclama que que s’estudiïn altres solucions tècniques i altres escenaris que facin efectiva aquesta simultaneïtat d’execució, concretament apostaria per construir un nou pont ferroviari a una cota inferior a l'actual, tot mantenint una cota inferior en tot el recorregut des de la sortida del túnel en execució.
L'Estudi informatiu sobre el perllongament del soterrament de la línia dels
FGC a Sabadell des de la Rambla Ibèria fins al Passeig de Can Feu / GENCAT.CAT
+info: http://www.gencat.cat/territori
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada