Per la seva banda, Joana Barbany, regidora de l'Ajuntament de Sant Cugat, va presentar el projecte que està coordinant per posicionar la ciutat vallesana com a centre de referencia en Smart Cities i atraure empresaris i turistes. "Per definir una marca de ciutat és cabdal la col·laboració dels diferents agents del territorio", va dir la regidora santcugatenca. Rosa Romà, de l'Ajuntament de Barcelona, va explicar el projecte del pla global de comunicació que es basa molt en la força de la marca de ciutat. "Innovació, cultura i felicitat són tres dels eixos principals en que es basa el projecte Barcelona Inspira per al posicionament de marca de la ciutat" va dir Rosa Romà. Finalment, la màxima responsable del pla de comunicació a l'Ajuntament de Barcelona va sentenciar que "la promesa de valor de la marca de ciutat ha de ser prou específica i definida i tenir vocació de ser treballada a llarg termini, no depèn d’una campanya de publicitat concreta". Jordi de San Eugenio i Neus Arqués, analista especialitzada en Gestió de la Visibilitat, van presentar els seus continguts destacant l'experiència acumulada per l'equip de la UVic-UCC en estudis de marques de ciutats i branding de territori com els projectes de la marca Vic i Empordà. La taula rodona, moderada pel vicedegà de promoció de la Facultat d'Empresa i Comunicació de la UVic-UCC, Xavier Ginesta, s'ha organitzat amb motiu de l'inici del termini per tal de preinscriure's al Postgrau en Branding Territorial i Marketing de Ciutats, que impartirà la UVic-UCC: aquest postgrau, del qual el professor Jordi de San Diego n'és codirector, serà de modalitat presencial i tindrà lloc a Barcelona a partir del proper 24 d'octubre; segons expliquen des de la UVic-UCC, és el primer postgrau que s'ofereix amb una visió de conjunt que adapta les eines pròpies del branding i del màrqueting corporatiu i comercial a les especificitats de l'àmbit territorial amb la finalitat de formar nous professionals capacitats per tal d'unir la gestió de la identitat amb la del territori i amb habilitat per tal de donar visibilitat al territori en un entorn saturat.
D'esquerra a dreta: Pau Canaleta, Jordi de San Eugenio, Xavier Ginesta, Neus Arqués, Rosa Romà i Joan Barbany / UVIC-UCC |
+info: http://www.uvic.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada