L'actualització de la plana ha servit per tal d'integrar la seu electrònica, un espai d'informació pública segellada i certificada amb l'objectiu de garantir l'oficialitat i l'accés amb seguretat per part dels usuaris. La seu electrònica conté el catàleg de serveis i tràmits de l'Ajuntament, i com a principal novetat, la Carpeta Ciutadana que permet fer consultes, per exemple, sobre l'estat de tramitació d'expedients o expedir volants d'empadronament, així com validar documents. També, inclou el perfil del contractant destinat a empreses i proveïdors, mitjançant l'eina de contractació pública de la Generalitat. Per a l'execució del projecte, l'Ajuntament ha comptat amb la coordinació, la supervisió i el cofinançament de la Diputació de Barcelona. La programació ha anat a càrrec de l'empresa vallesana Perceptions Technologies mentre que de la posada a punt del contingut se n'han encarregat els Departaments municipals de Mitjans de Comunicació i de Noves Tecnologies.
Captura de pantalla de la nova seu electrònica del municipi / AJ. MONTORNÈS DEL VALLÈS |
+info: http://www.montornes.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada