Tots aquests registres situen al RallyRACC en una posició de visibilitat excel·lent i demostra que el RACC ha encertat amb la fórmula de l'èxit, amb l'efecte Barcelona i la seva especial urbana com a gran esdeveniment, juntament amb el caràcter d'asfalt combinat amb especials mixtes, en terres de la Costa Daurada. També cal afegir que el 2014 el RallyRACC va proclamar al nou Campió del Món, Sébastien Ogier. Elaborat per Repucom per encàrrec del promotor del WRC, l'informe que avalua l'impacte del mundial de ral·lis en els mitjans de comunicació té en compte, a més de la televisió, la premsa escrita i els mitjans on-line. La conclusió més important és que el temps d'emissió d'imatges i l'audiència acumulada del WRC s'ha incrementat en percentatges molt elevats respecte a 2013. Segons Repucom i en dades totals del WRC 2014, es xifra en més de 799 milions de persones l'audiència global en TV, amb més de 13.350 hores de visibilitat en pantalla. Els articles en mitjans escrits controlats sumen 5.551 i gairebé 26.000 són els esments, mentre que en mitjans on-line s'aconsegueixen els 11.401 articles, amb 92.500 esments.
Les dades d'audiència de l'informe / REPUCOM |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada