Reforçant la seva estratègia de proximitat,
Caprabo, l'únic supermercat que participarà a la 5a edició de
Barcelona Degusta, aposta en aquest esdeveniment, que està tenint lloc des d'ahir fins demà passat, per atorgar gran protagonisme als productes agroalimentaris locals i ensenyar la riquesa i la qualitat de la producció autòctona de diferents zones geogràfiques catalanes. Així doncs,
Caprabo ha convertit
Barcelona Degusta en un gran aparador pels productes de proximitat que ja treballen amb la companyia. Un total de 17 productors de proximitat, procedents de 10 comarques catalanes (Anoia, Bages, Baix Camp, Baix Penedès, Empordà, La Garrotxa, Maresme Montsià, Osona i Solsonès) tenen presència a l'espai
Caprabo de
Barcelona Degusta.
|
Més d'1,2 milions de persones utilitzen de forma regular
la targeta client de Carpabo / CAPRABO |
Caprabo ha preparat un espai que s'aprofita per tal d'oferir degustacions i vendre els seus productes, entre els quals, el públic
del saló podrà provar diferents categories com olis, formatges, embotits, carns, arrossos, vins i espumosos, preparats de cuina i conserves. Les marques dels productes locals que es trobaran a l'espai de
Caprabo durant els dies
del saló són:
Can Mabres (Anoia); Estany,
Montbrú (tots dos del Bages); Mestral (Baix Camp);
Bundó i
Marvall (tots dos del Baix Penedès); Avi Tries,
Oliveda,
Espolla (tots tres de l'Empordà);
Gori (La Garrotxa);
El Rebost del Maresme,
Espinaler (tots dos del Maresme);
Grusco (Monstià);
Plana de Vic,
Fussimanya,
Arcoc (Osona); i
Cap d'Urdet (Solsonès).
Caprabo també participa en l'extens programa d'activitats paral·lels i exhibicions gastronòmiques que s'estan celebrant en el marc
d'aquest saló. A més,
Caprabo patrocina el Degusta Kids, la zona dedicada a activitats pel públic infantil, que tindrà un gran protagonisme en aquesta edició
del saló. El xef
Joan Gurgui ofereix 8 sessions d'accés gratuït on ensenya als més petits a elaborar cakepops i presenta originals receptes de berenars, creatives i alhora saludables.
Caprabo és una companyia de supermercats que va néixer a Barcelona l'any 1959. Té una xarxa de 319 supermercats, ubicats al teixit urbà de les zones estratègiques de Catalunya, on concentra el 90% del negoci, i també té presència a Navarra. Segons dades de la companyia, cada dia més de 220.000 persones compren als supermercats
Caprabo. Més d'1,2 milions de persones utilitzen de forma regular la seva targeta client. Forma part del
Grup Eroski, del qual suposa el 20% del negoci, i des de l'any passat ha llançat la seva nova generació de supermercats que constitueixen el seu model de futur basat en la recuperació dels valors tradicionals del comerç de proximitat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada