L'entitat financera
CaixaBank ha engegat, segons ha informat el passat 27 de gener, una iniciativa al mercat Central i al de la Creu Alta de Sabadell per tal d'incentivar el comerç de proximitat, un objectiu emmarcat al seu programa
CaixaNegocis. Per això, l'entitat sorteja premis, durant les cinc setmanes que dura la iniciativa, entre aquells clients que facin les seves compres utilitzant qualsevol solució de pagament electrònic que oferta aquest banc: targetes 'contactless', polseres 'contactless' o telèfon mòbil, a través de l'aplicació de pagament
CaixaBank Pay. La iniciativa se situa dins de les accions de suport al petit comerç i de foment dels nous mitjans de pagament que
l'entitat financera ha engegat, tant per a clients titulars de mitjans de pagament de l'entitat com per a comerços. Aquesta acció complementa l'oferta per a comerços del programa
CaixaNegocis, que ofereix les millors solucions de gestió, finançament i protecció als clients, i que compta amb gestors especialitzats per atendre al client en el seu negoci. Els gestors de
CaixaBank disposen de dispositius mòbils per a assessorament financer i un canal exclusiu de comunicació a través del Mur de l'aplicació. Pel que fa concretament a la polsera Visa 'contactless', en relació a la qual ha informat TITULARS.CAT (
bloc del 05/07/2014),
l'entitat financera destaca que en ser elàstica i ajustable, permet als clients utilitzar-la còmodament en totes les seves activitats diàries; a més, és resistent a l'aigua pel que el client pot sortir a fer esport o qualsevol activitat a l'aire lliure sense necessitat de preocupar-se.
|
L'entitat sorteja premis entre aquells clients facin servir qualsevol solució de pagament electrònic que oferta aquest banc / CAIXABANK |
Per cada compra realitzada amb una targeta, 'wearable' o mòbil (a través de l'aplicació
CaixaBank Pay, que qualsevol client amb mòbil NFC i sistema operatiu
Android es pot descarregar),
CaixaBank lliurarà una participació per a un sorteig de 300 polseres 'contactless' carregades amb 100 euros cadascuna. Per tal d'apropar encara més els nous mitjans de pagament als clients, les polseres que es lliurin estaran personalitzades amb un disseny exclusiu per aquesta acció que es desenvoluparà als principals mercats de les diferents poblacions de Barcelona. Després del sorteig, que es realitzarà una vegada finalitzi la campanya, els 300 guanyadors rebran la notificació a través de la seva oficina. A més,
l'entitat financera sorteja cada dia, fins a la fi de la promoció, 44 tiquets de compra de 10 euros, que els clients poden aconseguir en realitzar les seves compres als diferents mercats, de la província de Barcelona inclosos en la promoció, amb qualsevol mitjà de pagament de
CaixaBank. Les parades participants en la promoció estan degudament identificades amb la senyalització corresponent a la tecnologia 'contactless', de manera que és molt senzill identificar les parades a on aconseguir els premis. En aquests llocs els clients poden realitzar les compres de la forma habitual o utilitzant la tecnologia 'contactless', de manera que per a les compres inferiors a 20 euros no és necessari que el client teclegi el PIN de la compra.
+info:
http://www.caixabank.com
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada