My112 és l'app del CAT112 i disposa de geolocalització / GENCAT.CAT |
Pel que fa al sistema de funcionament, quan hi hagi alguna trucada d'un idioma que no sigui els cinc habituals, i sigui un dels 28 nous, es posarà la trucada a tres bandes, de manera que parlarà l'operador del 112, la persona que truca al 112 i un intèrpret d'empresa externa que traduirà el que ambdós expliquin. Aquest intèrpret no estarà físicament al CAT112 sinó que participarà via telefònica en les trucades. L'entrada de l'intèrpret en la conversa serà molt ràpida, en uns 30 segons aproximadament des que l'operador despengi. El sistema garanteix la confidencialitat i la disponibilitat 24 hores al dia i no tindrà cap cost per a la persona que truca. L'any passat el CAT 112 va atendre 19.435 trucades en idiomes no oficials a l'Estat, és a dir, en anglès, francès i alemany. Els mesos d'estiu són els que més trucades generen, especialment l'agost que significa el 25% de les trucades de l'any en idiomes.
+info: http://112.gencat.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada