Aquesta iniciativa de l'ACT s'ha presentat ahir al local dels Minyons de Terrassa, comptant amb la intervenció del conseller d'Empresa i Coneixement, Jordi Baiget, acompanyat del tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Terrassa, Amadeu Aguado, i del president de la colla castellera dels Minyons de Terrassa, Cesc Poch, qui a més té el càrrec de director general de l'Agència Catalana de la Joventut. En el marc de la presentació, el conseller Baiget, ha apuntat que "estem tenint uns bons resultats turístics fruit de l'esforç de tot el sector turístic però no ens podem adormir. Cal buscar nous mercats i Àsia és un mercat de futur que creixerà". En aquest sentit, el conseller ha insistit en que "hem de ser-hi, amb posició de lideratge, perquè si no captem nosaltres els turistes asiàtics, ho farà algú altre". Segons ha explicat, "viatgem a Singapur amb els nostres principals actius entre ells, la cultura, a través dels castells, i la gastronomia, representada en aquest cas pel Nandu Jubany. Aquesta és la nostra tarja de presentació a l'Àsia-Pacífic". De la seva banda, Aguado ha remarcat que "aquests dies, per tant, i durant la fira ITB Àsia, Terrassa tindrà l'oportunitat de presentar la seva oferta turística i el seu patrimoni cultural en una fira d'abast mundial, amb presència de les principals empreses turístiques d'un mercat gegant i emergent com és l'asiàtic, posant en valor tot allò que la ciutat pot oferir". Al seu torn, el president de la colla dels Minyons, Cesc Poch, ha assegurat que "mai la nostra ciutat haurà tingut una repercussió global tan gran. I, per a nosaltres aquesta oportunitat és un gran honor".
D'esquerra a dreta: Cesc Poch, Jordi Baiget i Amadeu Aguado. Tots tres ahir en l'acte de presentació de la iniciativa 'Catalonia-Barcelona is much more Week' / GENCAT.CAT |
+info: http://act.gencat.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada