dimecres, 12 de juliol del 2017

Els usuaris del servei de bus interurbà Corbera-Barcelona li donen una nota mitjana de 8,09

La darrera enquesta de satisfacció del servei del bus Exprés.cat que comunica Corbera de Llobregat amb Barcelona revela que els usuaris han donat una puntuació mitjana d'un 8,09, ha anunciat el Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat mitjançant una nota informativa que ahir ha difós. Els usuaris d'aquest servei interurbà han valorat aspectes com el tracte del conductor o la seguretat per sobre del 9.

El qüestionari s'ha realitzat el mes de juny a 109 persones que usen de manera regular aquest servei de transport públic, operat per l'empresa catalana Autocorb. L'enquesta de satisfacció al client valora aspectes com la neteja, la comoditat, l'estat del vehicle, la durada del trajecte, la informació a l'usuari i la ubicació i estat de les parades, entre d'altres. I tots aquests paràmetres han obtingut una puntuació per sobre del 8. Altres qüestions com la facilitat per pujar i baixar, la puntualitat i la resposta a incidències superen el 7. El 59% dels usuaris del bus d'altes prestacions Corbera-Barcelona són dones; el 65% fan servir aquest servei cada dia, el 26% setmanalment i un 9% de manera esporàdica. La majoria de clients tenen entre 16 i 25 anys.

Mapa del recorregut de la línia Exprés.cat Corbera-Barcelona / AUTOCORB


+info: http://territori.gencat.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada