|
Una captura de pantalla de costadaurada.info: s'hi aprecia la
part superior de la pàgina principal / COSTADAURADA.INFO |
Les marques turístiques
'Costa Daurada' i
'Terres de l'Ebre', que es gestionen des del
Patronat de Turisme de la Diputació de Tarragona, tenen sengles webs redissenyades, ha informat la pròpia
Diputació mitjançant una nota informativa que va emetre dijous passat. Amb el nou disseny de les dues webs, que són respectivament
costadaurada.info i
terresdelebre.travel, aquests portals disposen de més continguts i són més accessibles; així, la renovació d'aquestes plataformes 'on-line' pretén acostar al públic tota la informació sobre aquestes destinacions turístiques i fer-ho de manera més completa, entenedora i interactiva.
El lloc web de la Costa Daurada s'adreça principalment al públic familiar, amb una presència destacada del producte sol i platja, juntament amb altres motivacions de la visita, com la cultura, la natura, les activitats d'oci, les esportives i de turisme actiu i l'enogastronomia. De les
Terres de l'Ebre s'ha volgut traslladar una imatge de destinació on té un pes important la natura i les activitats a l'aire lliure, com l'observació d'ocells, el cicloturisme, el senderisme o les activitats nàutiques o fluvials.
|
Una captura de pantalla de terresdelebre.travel: s'hi aprecia la
part superior de la pàgina principal / TERRESDELEBRE.TRAVEL |
Els dos llocs web posen en relleu les experiències que s'ofereixen al visitant, amb idees i propostes d'activitats concretes a realitzar segons els interessos propis de cada usuari. El disseny, estructura i organització dels continguts són similars en els dos casos, per tal que es percebi que les dues marques turístiques són gestionades des de la mateixa institució. Des d'un punt de vista tècnic destaquen cinc punts, sempre segons expliquen des de
la Diputació de Tarragona: són llocs totalment adaptats a tots els dispositius, ofereixen un gestor de continguts molt dinàmic, són molt extensos però amb una bona i simplificada organització dels continguts, és fàcil accedir als apartats relacionats amb allò que es consulta en cada moment així com als esdeveniments relacionats i, a través de l'aplicació de filtres, se'n facilita la cerca. Pel que fa als idiomes, s'han traduït als dels principals mercats emissors de turistes als quals s'han adreçat la
Costa Daurada i les
Terres de l'Ebre tradicionalment, així com les llengües dels països on es veu un potencial creixement: els usuaris poden accedir a les versions respectives en català, castellà, francès, anglès, alemany, holandès i rus.
+info:
http://www.dipta.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada