Amb més de 300 valoracions fetes a restaurants, comerços, museus, cinemes i tota mena d'establiments, els usuaris consideren que els que tenen més responsabilitat lingüística són el Bar-Restaurant Grau, el supermercat Bon Preu, i el restaurant Cal Pintxo. Això significa que aquests establiments tenen una bona atenció oral, escrita o virtual, segons el criteri dels clients i els usuaris. Totes les valoracions i les opinions de cada establiment es poden consultar en temps real a la mateixa aplicació. La CatalApp permet valorar l'atenció oral, escrita i virtual dels comerços en funció de l'ús que fan de la llengua catalana, i que ha de permetre poder viure 100% en català. Amb aquesta aplicació, cada usuari registrat pot valorar i comentar l'ús que es fa de la llengua catalana en l'atenció oral, escrita i virtual dels més d'1.500.000 comerços d'arreu dels territoris de parla catalana. L'usuari pot valorar l'ús del català als establiments que desitgi amb un rang de cinc opcions.
Vídeo explicatiu quant a la CatalApp / PLATAFORMA PER LA LLENGUA; YOUTUBE
+info: https://www.plataforma-llengua.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada