Aquestes millores que s'han fet efectives formen part del projecte 'L'Ajuntament que m'agrada', amb el qual el consistori terrassenc aposta per una visió integral i de millora contínua de l'atenció ciutadana, amb l'objectiu de simplificar i apropar l'accés a la informació i als tràmits amb l'Ajuntament de Terrassa i avançar, així, cap a un model d'administració moderna, oberta, flexible i accessible, i en el qual l'atenció ciutadana, ja sigui presencial, telefònica o telemàtica, juga un paper fonamental en les relacions entre Administració i ciutadania. Durant l'any passat persones, entitats i empreses van fer, a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament de Terrassa, 92.852 gestions: un 19,1% més que durant l'any 2016. Mitjançant aquest canal es poden realitzar, sense necessitat de desplaçar-se, un total de 334 tràmits diferents amb l'Ajuntament de Terrassa i 20 amb altres administracions.
Captura de pantalla, on s'aprecia la part principal de la pàgina d'inici de la Seu Electrònica / AJ. TERRASSA |
+info: http://www.terrassa.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada