Aquest estudi proposa també definir una solució que millori la convivència entre vianants, ciclistes i vehicles motoritzats, amb l'adaptació de l'estructura del pont a les condicions de trànsit existent i la disposició de mesures de seguretat vial adequades. L'estudi, sempre segons indica la Diputació de Barcelona a l'esmentada nota informativa, té en compte a més una solució que preservi el valor paisatgístic de l'estructura i minimitzi les interaccions amb el trànsit de vehicles que circulen per aquesta via. El conjunt de les actuacions, que tenen un cost pressupostat de 22.700 euros, contempla així mateix la substitució de les baranes per tal de millorar les condicions de seguretat, a més de l'execució de cunetes i gàrgoles que permetin canalitzar les aigües superficials dels camins i abocar-les al torrent de manera controlada. Igualment es preveu el repicat i rejuntat de les juntes de les parets de pedra a més d'un augment de la secció hidràulica del pont amb el repicat de la roca base per tal de conformar un canal central.
Mapa de Castellterçol, amb punts descriptius rellevants quant a l'objecte de l'estudi / DIBA.CAT |
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada