Com a part del procés de desplegament de l'Administració electrònica, el
Consell Comarcal del Vallès Occidental (CCVOC) fa un nou pas aquests dies: posa en marxa el servei web de
Carpeta Ciutadana, ha fet saber el propi
CCVOC mitjançant una nota informativa que ha emès ahir. Aquesta carpeta és un espai en el qual la ciutadania pot consultar els tràmits realitzats amb l'ens comarcal així com recuperar informació i documentació. El servei s'ofereix des de l'adreça
https://seu.ccvoc.cat/siac, la qual disposa d'enllaç des de la pròpia
pàgina web principal de l'ens, ccvoc.cat.
|
Imatge de l'accés que hi ha al web
principal del Consell / CCVOC |
La
Carpeta Ciutadana del CCVOC és una de les funcionalitats que es poden obrir gràcies a la implantació del nou gestor d'expedients i documents electrònics del qual disposa el
Consell des de principis d'aquest any. Inicialment, des d'aquesta carpeta es poden realitzar els següents tràmits: validació de documents digitals, consulta del registre presencial, consulta del registre telemàtic i consulta de la bústia de les notificacions electròniques. El nou servei "permetrà anar substituint els tràmits
e-TRAM per tràmits desenvolupats directament al nou gestor d'expedients, amb la millora en l'eficiència de tramitació que això suposarà. L'any 2017, es van registrar 255 tràmits a través d'
e-TRAM", remarquen fonts del
CCVOC a la referida nota informativa.
|
Captura de pantalla de la pàgina principal de la Carpeta Ciutadana del Consell / TITULARS.CAT; CCVOC |
+info:
http://www.ccvoc.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada