S'ampliarà la cobertura del Bus de Barri perquè els equipaments municipals i sanitaris estiguin més ben connectats, es reordenaran les parades de taxi per tal d'ampliar-ne la cobertura i adaptar-la a la demanda actual, i s'estudiarà construir una nova boca de metro a l'estació de la Barceloneta. Per a reduir el trànsit de pas de vehicles privats, se'n limitarà l'accés a l'interior del districte a l'horari de càrrega i descàrrega i a les nits, mitjançant un sistema de gestió intel·ligent i controls d'accés que diferenciï el tipus d'usuari. Pel que fa a l'aparcament, se substituiran les places d'àrea blava per places d'àrea verda i distribució de mercaderia, i s'ampliaran les places per als residents. Es passarà dels 7,7 quilòmetres actuals de carrils bici a 15 quilòmetres i es farà un carril bidireccional que ressegueixi el perímetre del districte; també es preveu augmentar les places d'aparcament de bicicletes del districte i reubicar les estacions de Bicing. A més, i entre d'altres mesures, s'ampliaran les places de motos en aparcament soterrat amb l'objectiu d'eliminar-ne progressivament les de la calçada. Fonts de l'Ajuntament de Barcelona, en paraules recollides a la referida nota, remarquen: "Aquest districte està marcat per l'activitat turística i el nombre creixent de visitants, una densitat comercial dues vegades més elevada que a la resta de districtes, un teixit urbà històric amb una estructura singular de l'espai públic i més carrers pacificats que en altres barris".
L'informe de participació del Pla de mobilitat de Ciutat Vella 2018-2023 / AJ. BCN
+info: https://www.barcelona.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada