Reunit en sessió ordinària, el Ple de l'
Ajuntament de Terrassa ha aprovat abans-d'ahir 37 cartes de serveis: són documents que descriuen els diferents serveis que ofereix el consistori a la ciutadania, que informen així mateix de les condicions en què es presten, dels compromisos que es prenen per tal que el servei sigui de qualitat, i de les vies per a obtenir informació o fer aportacions i suggeriments. Es preveu que les cartes siguin efectives durant els primers mesos de l'any vinent, quan finalitzi la tramitació.
|
Part superior de la façana de l'edifici del consistori / AJ. TERRASSA |
Aquestes 37 se sumen a les 17 que es van aprovar el desembre de l'any passat i es completen així totes les que comporten prestació de serveis a la ciutadania. Les cartes ajudaran a implementar un nou sistema de gestió que té en compte l'avaluació dels resultats de la gestió per tal de definir i implantar decisions de millora de manera contínua, orientades a la satisfacció de la ciutadania i el seguiment continu de la seva opinió. A més, ajudaran a estendre en l'organització municipal el
Govern Obert i la cultura de la transparència.
+info:
https://www.terrassa.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada