Pàgines

divendres, 21 de desembre del 2018

El Ple de l'Ajuntament de Terrassa ha aprovat 37 cartes de serveis municipals

Reunit en sessió ordinària, el Ple de l'Ajuntament de Terrassa ha aprovat abans-d'ahir 37 cartes de serveis: són documents que descriuen els diferents serveis que ofereix el consistori a la ciutadania, que informen així mateix de les condicions en què es presten, dels compromisos que es prenen per tal que el servei sigui de qualitat, i de les vies per a obtenir informació o fer aportacions i suggeriments. Es preveu que les cartes siguin efectives durant els primers mesos de l'any vinent, quan finalitzi la tramitació.

Part superior de la façana de l'edifici del consistori / AJ. TERRASSA
Aquestes 37 se sumen a les 17 que es van aprovar el desembre de l'any passat i es completen així totes les que comporten prestació de serveis a la ciutadania. Les cartes ajudaran a implementar un nou sistema de gestió que té en compte l'avaluació dels resultats de la gestió per tal de definir i implantar decisions de millora de manera contínua, orientades a la satisfacció de la ciutadania i el seguiment continu de la seva opinió. A més, ajudaran a estendre en l'organització municipal el Govern Obert i la cultura de la transparència.

+info: https://www.terrassa.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada