Ha passat poc més d'un mes des que es posà en marxa i una xifra d'usuaris superior al miler s'han registrat al
servei de WhatsApp de l'Ajuntament de Rubí: ho ha donat a conèixer el mateix consistori mitjançant una nota informativa que ha emès divendres passat. Es tracta d'un canal de comunicació que, a través d'aquesta aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents, ofereix a la ciutadania la informació municipal més destacada de la jornada, directa al terminal telefònic.
|
Imatge promocional del servei / AJUNTAMENT DE RUBÍ |
Aquest servei, que és gratuït, es va posar en funcionament en període de proves el 14 de febrer i va ser plenament operatiu a partir del 18 de febrer. Des d'aleshores, les persones inscrites reben un cop al dia, de dilluns a divendres, un recull de les informacions més rellevants: concretament continguts de qualitat sobre l'actualitat municipal, el trànsit, alertes d'última hora com ara avisos, bans i emergències, entre d'altres, així com altra informació de caire prioritari i d'algunes de les activitats que organitza l'
Ajuntament de Rubí, per exemple, concursos, tallers i xerrades. La comunicació és unidireccional, de manera que no es generen converses. Tot i que els missatges s'envien un cop al dia i principalment de dilluns a divendres, en cas que hi hagi alguna incidència o avís remarcable, s'envia la respectiva informació puntualment.
+info:
https://www.rubi.cat/whatsapp
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada