Pàgines

dimarts, 26 de març del 2019

El servei de WhatsApp de l'Ajuntament de Rubí disposa ja de més d'un miler d'usuaris

Ha passat poc més d'un mes des que es posà en marxa i una xifra d'usuaris superior al miler s'han registrat al servei de WhatsApp de l'Ajuntament de Rubí: ho ha donat a conèixer el mateix consistori mitjançant una nota informativa que ha emès divendres passat. Es tracta d'un canal de comunicació que, a través d'aquesta aplicació de missatgeria per a telèfons intel·ligents, ofereix a la ciutadania la informació municipal més destacada de la jornada, directa al terminal telefònic.

Imatge promocional del servei / AJUNTAMENT DE RUBÍ
Aquest servei, que és gratuït, es va posar en funcionament en període de proves el 14 de febrer i va ser plenament operatiu a partir del 18 de febrer. Des d'aleshores, les persones inscrites reben un cop al dia, de dilluns a divendres, un recull de les informacions més rellevants: concretament continguts de qualitat sobre l'actualitat municipal, el trànsit, alertes d'última hora com ara avisos, bans i emergències, entre d'altres, així com altra informació de caire prioritari i d'algunes de les activitats que organitza l'Ajuntament de Rubí, per exemple, concursos, tallers i xerrades. La comunicació és unidireccional, de manera que no es generen converses. Tot i que els missatges s'envien un cop al dia i principalment de dilluns a divendres, en cas que hi hagi alguna incidència o avís remarcable, s'envia la respectiva informació puntualment.

+info: https://www.rubi.cat/whatsapp

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada