Pàgines

dissabte, 9 de març del 2019

Un pla estratègic ha abordat la viabilitat per al Mercadet del Camp d'Esports de Lleida

Maria Segarra en la seva intervenció a la presentació
del pla estratègic / LA LLOTJA DE LLEIDA; FACEBOOK
Rafel Peris, tinent d'Alcaldia de l'Ajuntament de Lleida, i Maria Segarra, responsable d'Intueri, empresa consultora de Sant Cugat del Vallès, han donat a conèixer dimecres passat a la tarda al palau de congressos la Llotja, de la capital lleidatana, l'estudi que emmarca el pla estratègic de viabilitat sobre el Mercadet del Camp d'Esports de la ciutat de Lleida. L'estudi, que s'ha exposat davant 150 persones vinculades a l'equipament, parteix d'una anàlisi qualitativa de l'oferta en base a la realitat actual d'aquest mercat. Aquest punt de partida es concreta en aspectes com la data del Mercadet, els dijous, que, tot i el pes tradicional, li suposa perdre oportunitats de nous perfils de compradors. L'estudi defineix el perfil de client com una dona major de 50 anys i específicament major de 65, que s'hi desplaça a peu, s'hi gasta 26,7 euros i en gran mesura viu a la zona. Determina també l'oferta que hi ha, que bascula entre un producte de pagès de proximitat i un tipus de producte tèxtil molt determinat i sense massa variació.

Rafel Peris en la seva intervenció a la presentació
del pla estratègic / LA LLOTJA DE LLEIDA; FACEBOOK
Tot i que la proximitat i l'amabilitat de les persones venedores són un punt fort, calen millores, com noves formes de pagament, emprovadors o presentació del producte, entre d'altres. L'estudi conclou amb propostes de viabilitat en diferents àmbits, com la dinamització per tal de captar nous clients, noves directrius en termes d'imatge o una nova reorganització i disseny de la distribució del propi espai de l'equipament. El Mercadet del Camp d'Esports de Lleida és a l'abast d'unes 12.455 persones i l'informe conclou també que el mercat potencial és d'uns 4 milions d'euros. Maria Segarra ha detallat: "l'impacte econòmic que té el Mercat del Camp d'Esports és de 3,1 milions d'euros, en línia de la mitjana espanyola si es parla de mercadets de venda ambulant". Per la seva banda, Rafel Peris ha posat en valor l'altíssim potencial dels comerços del Mercadet perquè, segons ha remarcat textualment: "tenen un tipus de clientela fidel que respon als operadors en una relació de cordialitat i confiança. A més, una altra de les seves fortaleses és la ubicació estratègica".

+info: https://www.paeria.cat

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada