En sessió ordinària, el Ple de l'
Ajuntament de Terrassa va aprovar el passat 28 de març l'expedient de contractació per tal d'adjudicar els serveis bàsics d'ajuda a domicili i d'ajut a la higiene de la llar, aprovació que permet licitar aquests serveis que formen part del conjunt de serveis d'atenció domiciliària prestats a través dels Serveis Socials de Terrassa. Els serveis bàsics d'ajuda a domicili s'adrecen a persones que tinguin limitada l'autonomia personal i no tinguin capacitat econòmica per a procurar-se els ajuts necessaris. Actualment, unes 1.700 llars de la ciutat gaudeixen d'aquesta prestació.
|
Entrada a l'Edifici Glòries, seu dels Serveis
Socials de Terrassa / AJ. TERRASSA |
Aquests nous plecs de condicions s'adapten als requisits de la nova legislació en matèria de contractació pública i presenten diferents novetats respecte al contracte anterior, incorporant una perspectiva més socioeducativa i preventiva i menys assistencial. Així, s'incorporen noves funcions de seguiment i inspecció per a detectar situacions de risc, noves prestacions com ara serveis d'ajut a la higiene de la llar i l'acompanyament de les persones usuàries a tràmits i visites mèdiques fora del municipi quan aquestes no tinguin persones del seu entorn que ho puguin fer; s'establirà així mateix atenció telefònica gratuïta les 24 hores els 365 dies de l'any. Els plecs incorporen l'exigència d'estàndards de qualitat superior als actuals i diversos protocols per a garantir un millor servei, així com la perspectiva de gènere. A més, s'exigirà a l'empresa adjudicatària el compliment de l'acord dels alcaldes del
Consell Comarcal del Vallès Occidental en relació a les retribucions de personal, que igual que en totes les contractacions de serveis que fa l'
Ajuntament de Terrassa, serà personal subrogat. El contracte tindrà una durada d'un any i serà prorrogable per un any més. El pressupost base de licitació és de 7.143.861,53 euros per any.
+info:
https://www.terrassa.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada