L'Ajuntament de Girona també posa en licitació el servei d'anàlisi de l'oferta cultural i campanya de comunicació
Per procediment obert abreujat, l'
Ajuntament de Girona ha obert el procés de licitació per a la contractació de la prestació de serveis de conceptualització, creació i implantació de la marca 'Girona Crea' i l'elaboració del corresponent pla de gestió; al mateix temps, l'
Ajuntament de Girona també ha iniciat la licitació per a la contractació del servei d'anàlisi de l'oferta cultural i campanya de comunicació, per procediment obert simplificat abreujat. Tot plegat ho ha donat a conèixer el mateix consistori mitjançant una nota informativa que ha emès abans-d'ahir.
|
Logo del PECT-ICC / AJ. GIRONA |
El pressupost base de licitació per a la marca 'Girona Crea' serà de 41.745 euros i s'inclou en el marc de l'actuació de creació de marca i comunicació, la qual pretén impulsar l'estructuració, l'aglutinació i la comunicació del teixit d'indústries culturals i creatives, les ICC, a través d'una marca que identifiqui els nodes que formen part de les indústries culturals i creatives per tal de donar-los visibilitat. Quant al servei d'anàlisi de l'oferta cultural, compta amb un pressupost base de licitació de 37.631,35 euros; el contracte té per objecte el servei d'anàlisi dels sistemes de difusió de l'oferta cultural de Girona i el seu entorn territorial, proposta de millores dels sistemes, i disseny i execució de sis campanyes de comunicació per tal d'impulsar el consum cultural en el marc de l'actuació de creació i captació de públics. Les dues licitacions s'impulsen des del
PECT-ICC, el Projecte d'Especialització i Competitivitat Territorial-Indústries Culturals i Creatives, de Girona i el seu entorn territorial, projecte cofinançat en un 50% pel
Fons Europeu de Desenvolupament Regional, el FEDER, i en un 25% per la
Diputació de Girona.
+info:
http://www.girona.cat
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada